Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների /ՏՏ/ արդյունաբերության զարգացումն ու տեղեկատվական հասարակության կայացումը կարևորագույն խթան են հանդիսացել աշխարհի բոլոր զարգացած երկրների տնտեսության մրցակցության և արտադրողականության բարձրացման, կառավարման, ինովացիոն և գիտակրթական համակարգերի, ինչպես նաև համապատասխան ենթակառուցվածքների զարգացման համար, և ճանաչվել են գերակա ուղղություն ` որպես գիտելիքահենք տնտեսության կառուցման հիմնաքար:
Այս բնագավառի զարգացման հայեցակարգով առաջնային խնդիրներից է հանդիսանում ոլորտի ներկայացումն արտերկրում և ՏՏ ոլորտում հաջողությունների հասած երկրների և համապատասխան միջազգային կառույցների հետ համագործակցության խթանումն ու ապահովումը, միջազգային ՏՏ կազմակերպություններին անդամակցումը, ՀՀ վարկանիշի ձևավորումը` որպես տարածաշրջանային ՏՏ կենտրոն: ՀՀ ՏՏ զարգացմանը նպասպելու համար հիմք կարող է հանդիսանալ ՏՏ <<Էլեկտրոնային շուկա>> կենտրոնի ստեղծումը:
Առաջարկի Հիմնավորվածությունը
Արեւմտյան մարքեթինգի տարիների փորձը ապացուցել է, որ սա է վերը նշված ոլորտում ձեռնարկության կառավարման առավել արդյունավետ գործիքը:
Այսօրվա կորպորատիվ աշխարհը, ըստ էության, հանդիպում է իր գործընկերների, հաճախորդների, մատակարարների, գնորդների հետ միջանորդ ընկերությունների միջոցով, որոնք մասնագիտացված և որակավորված են այնպիսի գործառույթներում, ինչպիսին է վերավաճառքը:
Տեղեկատվական տեխնոլոգիաների /ՏՏ/ համաշխարհային շուկայի ծրագրակազմային սեգմենտում տեղ գրավելու համար առաջին հերթին պետք է տեղեկանալ, թե աշխարհի որ պետություններում են հիմնականում ռեալիզացվում ծրագրային փաթեթեները: Իմ անհատական ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ հիմնականում այս ապրանքատեսակի 91% վաճառքը իրականացվում է աշխարհի 8 պետություններում` ԱՄՆ, Մեծ Բրիտանիա, Կանադա,Ավստրալիա,Ֆրանսիա, Իսպանիա, Գերմանիա, Նիդեռլանդներ, որից 61% միայն ԱՄՆ-ում: Էլեկտրոնային-կոմերցիոն արդյունաբերության ամենաարագ զարգացող սեգմենտը կոորպորատիվ հաճախորդների սեկտորն է: Սեգմենտը 3 տարվա ընթացքում 50 մլրդ. դոլարից հասել է 160 մլրդ. դոլարի:
Ծրագրակազմային փաթեթների վաճառքի կանխատեսվող միտումները
-Ծրագրակազմային փաթեթների ապահովումը հանդիսանում է հսկայական շուկա 263 միլիարդ դոլար շահույթով 2009թվ.-ի դրությամբ:
Առաջարկվող Ծառայությունները
Վերավաճառողներ
Ավելացված արժեքի վերավաճառողներ
B2B էլեկտրոնային շուկաներ
Օրիգինալ սարքավորումների արտադրողներ
Երրորդ կողմի Նախագծողներ
Դիստրիբյուտորներ
Դիլերներ
Գործակալներ
Ինտեգրատորներ
Մասնաճյուղեր
Բլոգեր եւ ֆորումներ
Օնլայն Վեբ Խանութներ (գնումների սայլակները)
Ծրագրային ապահովման հրատարակիչները
Հայտարարություններ որոնման համակարգերի միջոցով
Վեբ Հոսթինգ Ծառայություններ
Առաջարկն Իրագործելու Ճանապարհը
Այս ծրագիրը իր օգտագործման մեջ բավականին հեշտ ծրագիր է, որտեղ թե’ վաճառողները եւ թե’ գնորդները կօգտվեն շուկայի առավելություններից եւ առաջարկված առաջարկություններից, որոնք կիրականացվեն ավտոմատ կերպով գործընթացի ընթացքում:
Մի պարզ գործիք / Ինտերնետ / կարող է համատեղության կարգով միավորել այս ամենը աշխատուժի եւ համապատասխան տեխնիկայի, այսինքն `առնվազն երկու համակարգչի միջոցով:
Առաջարկի պահանջվածությունը
1. Առեւտրային միջնորդի վեբ-հարթակի տեխնիկական մակարդակը իր առանձնահատկություններով:
2. Hi- Line ինտերնետային կապ:
3. 3 համակարգիչներից բաղկացած ցանց:
4. Աշխատողներ (3) նախագծում աշխատելու համար:
Լրացուցիչ տեղեկատվություն
Սույն ծրագրի հետևյալ լրացուցիչ տվյալները:
You must log in to sumbit comments on this project.